Shantaram - bokanmeldelse

Shantaram av Gregory David Roberts er en av de bkene som har gjort mest inntrykk p meg. Det er ogs en av de beste romanene jeg har lest. Hugser ikke hvilket r jeg las den for frste gang, men det er en stund siden. Dette er en bok bde for litt eldre ungdommer, voksne og eldre. Jeg kan omtrent fle Indias varme p kroppen idet ynene mine danser over bokstavene. Det er et mesterverk, en bok om livet til forfatteren som har vrt alt annet enn A4.

Etter ha blitt torturert i fengselet i New Zealand rmmer han og setter kursen mot India, hvor han kommer til leve de neste 10 rene av livet sitt. Her mter han mange utfordringer, kulturer og tradisjoner. Shantaram inneholder gode beskrivelser, humor, flotte karakterer, kjrlighet, spenning og det lille ekstra en roman br ha.

En bok alle bokormer m lese. Siden boken er p litt under 1000 sider er det kanskje avgjrende om du liker lese. Men, vil likevel anbefale den p det sterkeste.

Terningskast: 6

- Julia

Kjre blogger! Vi har et nytt og spennende produkt for alle som er opptatt av ha fine og hvite tenner; tannblekingssett. Vi lurte i den forbindelse p om du kunne tenke deg gjre en produkttest p bloggen din? Vi sender deg settet vrt gratis + at du fr en gratis elektrisk tannbrste du kan beholde selv, eller gi bort til en heldig bloggleser. Klikk p lenken min og send oss navn og adresse i dag, s fr vi postet det med en gang :-D PS. Dette er den flotteste bloggen jeg lest lenge!!! ♥

Julia

08.03.2013 kl.23:11

Julianne: Tusen takk for alle gode ord og for at dere gir meg dette tilbudet. Dessverre takker jeg nei, var ikke p grunn av tannblekning (eller lignende) at jeg startet og blogge, og jeg vil holde meg til det jeg er god p. :)

Julia

Julia

18, Luster

Jeg heter Julia og er fra en liten plass langt inni Sognefjorden (nesten innerst faktisk), men som har flyttet litt lenger ut av Sogn til en annen liten plass: Balestrand. Her gr jeg p internatskole. Meg finner du ofte med en melodi p hjernen og musikk p rene, nesen i en bok og hodet i et eventyr. Dette er min lille verden, velkommen! Hper det dere leser faller i smak. Tusen takk for alle kommentarer, det varmer!

Follow on Bloglovin